26. 6. 2019 - Rady a tipy

Pracovní prostory nebo zázemí bývají často nekompletní. Pro menší firmy i živnostníky jsou výdaje za vybavení kanceláří často až druhořadé, protože se potřebují věnovat hlavně rozvoji společnosti a investovat do svého byznysu. Avšak jedno souvisí s druhým. Navíc se kanceláře dají efektivně zařídit i s poměrně malým rozpočtem.

Prvním velmi důležitým tipem na vybavení do kanceláří bude jednací židle. Základní vlastností je možnost lehké stohovatelnosti, což jistě oceníte při jejich skladování. Běžné využití těchto židlí je v jednacích místnostech nebo při pořádání přednášek či konferencí. Na zvážení je, jaký důraz bude kladen na požadované pohodlí. Úroveň komfortu by měla reflektovat předpokládaná doba, po kterou budou židle využívány během dne.

Druhým klíčovým vybavením kanceláře jsou samozřejmě stoly. Protože doba pokročila, součástí mnoha kanceláří jsou dnes výškově stavitelné stoly, které sebou nesou řadu výhod. Výškově stavitelné stoly se dělí podle způsobu ovládání na manuálně a elektricky ovládané. Velká výhoda stavitelných stolů je jakou flexibilitu pracovního místa nabízejí a díky tomu můžete pracovat například dopoledne v sedě a odpoledne ve stoje. Tahle flexibilita má značné zdravotní benefity.

Dalším vybavením, které by se dalo označit jako vyšší úroveň jednacích židlí jsou konferenční křesla. Taková křesla najdou uplatnění například v zasedacích místnostech, kde může být dán požadavek na luxusnější sezení než jen obyčejné židle. Dalším běžným umístěním je do čekacích prostorů, a to například prostor recepce nebo v ordinacích u zubařů.

Poslední tip ocení především lidé, kteří pracují v open-space prostorech, ale přece jenom mají rádi nějaké soukromí. Potom jsou kancelářské paravány neocenitelným doplňkem. Paravány slouží k oddělení osobního prostoru ve velkých kancelářských prostorech.

V případě, že budete chtít využít možnost osobní konzultace, nebo vyzkoušení kancelářského nábytku osobně, zveme vás na návštěvu naší prodejny K + V Interier v Českých Budějovicích.