Přihlášení Registrace

Vše o nákupu

INFORMAČNÍ OZNÁMENÍ K EET

dle zák. 112/2016 Sb. Zákon o evidenci tržeb

§ 25

Informační povinnost poplatníka

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

 

JAK NAKUPOVAT ? Výběr zboží

  • Zboží si můžete vybrat buď prohlížením katalogu (v levém sloupci vyberte požadovanou kategorii), nebo vyhledáváním (klikněte na vyhledávání a zadejte parametr podle kterého chcete vyhledávat).
  • Vložte zboží do košíku
  • Jste-li již rozhodnuti, zvolte v detailním náhledu na zboží VLOŽIT DO KOŠÍKU. Na stránku košíku se dostanete vždy i stisknutím ikonky v pravém horním rohu obrazovky. Na této obrazovce můžete rovněž zboží z košíku mazat a zadávat další požadavky k nákupu.
  • Přejděte k pokladně
  • Z košíku pokračujte volbou DOKONČIT OBJEDNÁVKU k pokladně. Nyní musíte zadat údaje potřebné k realizaci dodávky: Vaše jméno a adresu (popř. sídlo firmy, IČO a DIČ, pokud nakupujete na firmu) a Váš telefon (nutná podmínka Vašeho nákupu, na něj Vám následně zavoláme a objednávku potvrdíme). Poté můžete do sekce POZNÁMKA vložit poznámku k objednávce. Mějte na paměti, že barevné odstíny se mohou lišit od skutečnosti v závislosti na vašem zobrazení. Stisknete-li POTVRDIT, Vaše objednávka bude zaslána k vyřízení. Na uvedený telefon se Vám ozve náš operátor nejpozději druhý pracovní den.
  • Placení

V současné době nabízíme platbu dobírkou při převzetí zboží, placení předem na náš účet v E-bance 2246083001/5500

Zobrazované barvy látek se mohou lišit v závislosti na nastavení vašeho monitoru, proto je považujte pouze za orientační. Doporučujeme barevné odstíny konzultovat s naším obchodním oddělením.

 

Popis výrobku a vyobrazení má pouze informativní charakter, výrobce si vyhrazuje vlastnosti v průběhu výroby změnit bez předchozího upozornění a provozovatel není zodpovědný za škody vzniklé s využitím neověřených dat.

 

Poškození zboží vlivem častého používání

Jsme nuceni také upozornit zákazníky, že záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené jeho častým používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

 

Reklamace

Pokud není výslovně uvedeno jinak, jsou židle určeny k užívání v jednosměnném provozu. Na případné poškození židle vlivem nedodržení tohoto ustanovení se nevztahuje případná reklamace.

CO SE STANE PO OBJEDNÁVCE ?

Potvrzení objednávky

Po obdržení objednávky Vám nejpozději druhý pracovní den zavoláme a potvrdíme její přijetí. Je-li zboží skladem, jsme schopni jej dodat do 2-3 pracovních dnů až k Vám. Přesný termín a podmínky dodávky s Vámi dohodne náš operátor.

Dodání zboží

Zboží přivezeme prostřednictvím profesionální dopravní firmy. Objednáte-li si dopravu s montáží, zboží doručíme sami a smontujeme v dohodnutém termínu. K odesílanému zboží přikládáme daňový doklad (fakturu), která slouží zároveň jako podklad pro uplatnění záruky, takže si jej dobře schovejte.

Vrácení zboží

Objednáváte-li jako soukromá osoba (nikoli tedy na IČ), máte v souladu se Zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme kontaktujte nás a písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu či adresou pro vrácení peněz.

Toto ustanovení neplatí při osobním odběru zboží na prodejně.

Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu, musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.

REKLAMACE A SERVIS

Kontaktujte nás dle reklamačního řádu Reklamační řád a nezapomeňte, že dokladem k uplatnění záruky je prodejní doklad - faktura nebo paragon. Pro využití našich servisních služeb zkontaktujte našeho operátora a domluvte si návštěvu servisního technika.

DĚKUJEME ZA DŮVĚRU

V případě jakýchkoli dotazů, připomínek nebo námětů nás prosím kontaktujte, všechny Vaše podněty jsou pro nás zdrojem inspirace pro další zkvalitňování našich služeb a pro udržení Vaší důvěry.