Přihlášení Registrace

Reklamace

Poškození zboží vlivem častého používání

Jsme nuceni také upozornit zákazníky, že záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené jeho častým používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

 

Reklamace

Pokud není výslovně uvedeno jinak, jsou židle určeny k užívání v jednosměnném provozu. Na případné poškození židle vlivem nedodržení tohoto ustanovení se nevztahuje případná reklamace.

 

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v naší provozovně

K+V Interier s.r.o.

Pražská tř. 1813/3 České Budějovice, 370 04

Když se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme, zašlete zboží na níže uvedenou adresu.

K+V Interier s.r.o.

Pražská tř. 1813/3 České Budějovice, 370 0

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný Formulář pro uplatnění reklamace (Word 36 kB).

Jak postupovat

Když je přijaté zboží poškozené:

 

Při přebírání zboží od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat naši společnost na tel.: 608 333 680, nebo emailu: sh@kvi.cz.

(provozní doba je každý všední den 8:00- 17:00h)

 

Když zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu:

 

Prosím, informujte nás o tom bezodkladně emailem na sh@kvi.cz nebo telefonicky na tel.: 608 333 680

(provozní doba je každý všední den 8:00- 17:00h)

 

Lhůta pro vyřízení reklamace

 

Budeme se snažit, aby reklamace byla vyřízena v co nejkratší době (max. 30 dní)

Případné náklady spojené s dopravou zboží zpět do naší provozovny nebo výdejního místa vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • s námi bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do naší provozovny na vlastní náklady,
  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou montáží apod.)
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši zboží. např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

V případě neopravitelné závady s Vámi dořešíme, zda-li budete požadovat vrácení peněz nebo výměnu za nový kus.

Reklamované zboží, prosím, dobře zabalte, aby nedošlo k jeho případnému dalšímu poškození během přepravy.

Důležitý dokument ke stažení:

Formulář pro uplatnění reklamace (Word 36 kB).